روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

START

میدونی میخوام شروع کنم میخوام بنویسم از خودم ؛روزگار ؛سرنوشت .نمی خوام دزدی کنمو حرف دل کسی دیگه بردارم میخوام حرف خودم باشه چه خوب چه بد.میخوام یادگاری از دل نوشته هام بمونه.میخوام خاطراتم رو ورق ورق بخونمو واسش خاطره داشته باشم.اگه روزی شماهم دل نوشته های منو خوندین منتظره نظرهای جور واجورتون هستم.

نظرات 6 + ارسال نظر
من ودفترم شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://daryayeehsas.blogsky

سلام............
خیلی عالیه که میخوای بنویسی.....
از همین الان که استارتش رو زدی دیگه میری تو یه عالم دیگه.نوشتن خیلی قشنگه.قشنگ تر اینکه میخوای صاف وساده بنویسی چه خوب چه بد.میخوای برا خودت بنویسی.موفق باشی.به دنیای مجازی وبلاگها خوش اومدی قربون مرامت بنویس.اونقد بنویس تا بدونی نوشتن چقد قشنکه.خدایا شمرت که قلم را افریدی کنارش دفتری را تو گزیدی.بهتر از همه ی اینها خدایا شکرت که عقل افریدی

ممنون از اینهمه لطفتون/خوشحال شدم از این همه احسانت

یه غریبه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام مرسی از این همه صداقتت خوشم اومد

مرسی از شما

دوست شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

خیلی خوب کاری میکنی بیا عزیزم بیا به دنیای ما وهر چه میخواهد دل تنگت بگو

مرسی گلم

من شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

انشاااه موفق وموید باشی شروع کن ما باهاتیم

مرسی از لطفتون

اسمونی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام.
خوش اومدی.تولد وبلاگت مبارک مبارک.
امیدوارم موفق وموید وسربلند باشی.
منتظر نوشته های بعدی هستیم

مرسی دوست عزیز

♥(.·°°·ناطق·°°·.)♥ سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام - شما لینک شدید

مرسی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد