روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

روزگار

بعضی وقتا زندگیم رنگی میشه  

بعضی وقتا تاریک تاریکم میشه 

بعضی وقتا ادمای  این دنیا خوبن  

بعضی وقتا میشه که بدم بشن 

              

                                     من و تو اخر این دفتریم 

                                     من وتوشاید که پایان رسیدیم 

                                     امااین دفتر رنگارنگ ما 

                                     پر از خاطرات بچگی هاست   

 

به خدا روزای بچگی ما 

پر از خوشی ودل خوشی ها بود بس 

روزای تلخ اگه از یاد رفتنو نیستن 

خوشی های بچگی از یاد نمیرن

نظرات 8 + ارسال نظر
من ودفترم دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

اینم عالی بود.ادامه بده
منتظر شعر بعدیتونیم

بازم ممنون.که به ماسرزدی

اسمان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

خیلی خوشم اومد
واقعا عالی
من که وبتو خیلی دوست دارم

مرسی دوست خوبم

من دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

قالب وبلگت خیلی عالیه
دوستش دارم
ادمو ارامش میده
متناتم خیلی قشنگن

ممنون از لطف شما

عارف سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://koohshab.blogfa.com/

سلام حالتون خوبه؟ ببخشید شما رویدری هستی ؟

بله
اهل خوده شهر رویدر هستم

امید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ http://tapeshghalam.mihanblog.com/

سلام دوست خوبم . اول مطلب ورودت رو به دنیای مجازی تبریک میگم . امیدوارم روز به روز پیشرفتتون بیشتر و بیشتر بشه . وب قشنگی دارین . همین که دل نوشته های خودتون رو می نویسید جای تقدیر داره . براتون بهترین ها رو آرزو دارم

مرسی اقا امید

منم برای شما آرزوی موفقعیت دارم

همشهری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام خیلی قشنگه ادامه بده
برات آرزوی موفقیت میکنم.

مرسی دوست خوبم.
ممنون که سر زدین

من ودفترم پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

آرش چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ق.ظ

شعرات قشنگه.

مرسی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد