روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

خدای مهربان

زندگی رسمو گلو روشنی است 

زندگی نور خدادرهمه  جاست 

زندگی سردو گرمش باهمه 

اماگرمیش بیشتراز سرمای ماست 

زندگی رسم خدا رسم ادم 

رسمی که باهم کشیدیم روی هم 

رسمی که میگیم  تااخرش میمونیم 

اما وسطش کم میاره ادم 

حلامن موندم اون خدای خوب 

اون خدای که از همه چیزبزرگ تره 

اون کسی که تااخرش گفت میمونه 

اون کسی که غم اندوه رومیبره......

نظرات 8 + ارسال نظر
من ودفترم شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

قشنگ بود
انگار رو به راه میشی
ولی معلومه از دل بر میاد چون به دل میشینه

نیلو.. یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://niloofar-yeganeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز با افتخار لینک شدین شما هم منو با اسم نیلوفر آبی لینک کنید...

سلام نیلوجان.خوش اومدی.
چشم

نیلو.. سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://niloofar-yeganeh.blogfa.com

انان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند

را هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا که جاودانند

سلام... آپم و منتظر حضور پرمهر شما[گل]



مرسی دوست عزیزم
چشم حتما

نیلو.. جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://niloofar-yeganeh.blogfa.com

رفیق من سنگ صبور غمهام
به دیدنم بیا که خیلی تنهام
هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم
چه دنیای رو به زوالی دارم
مجنونمو دلزده از لیلیا
خیلی دلم گرفته از خیلیا
نمونده از جوونیام نشونی
پیر شدم پیر تو ای جوونی




دوست شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

خوشم اومد.منم مثل خودتم.همدردت.بازم برامون بنویس
هیچوقت فکرشو نمیکنی بزرگترین زخم زندگیت رو از بهترین کست بخوری.

نیلو.. سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://niloofar-yeganeh.blogfa.com

کاش می شد همچو آواز خوش یک دوره گرد زندگی را بار دیگر دوره کرد!!

نیلو.. یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://niloofar-yeganeh.blogfa.com

سلام دوست عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک

آپم و ازتونم تو پستم خواستم که چند جمله ای برام به یادگار بنویسید...

منتظر حضور پرمهرت هستم


من ودفترم سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ق.ظ

دو قدم مانده به خندیدن برگ...
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ...
چشم در چشم بهاری دیگر...
تحفه ایی یافت نکردم که کنم هدیه تان...
یک سبد عاطفه دارم همه ارزانیتان...
نوروزتان پیشاپیش مبارک
برایتان ارزوی بهترین سالهای زندگیتان را دارم
واز خداوند خواهانم از این شروع سال 92
هیچ وقت رنگ غم واندوه ومشکلات را نبینی وهمچنان
سالم وشاداب وسر زنده بمانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد