روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

روزگار ما

اگر احساس میگنجید در شعر بجز خاکستر از دفتر نمیماند.وگر الهام میجوشید باحرف زبان از ناتوانی در نمیماند

سرنوشت

 

 

دراین دنیاکسی بی غم نباشد 

غم من از همه غم هاسرامد 

من از دردجدای می نوشتم 

دلم غم دیگربرسرآورد 

خدا یا ای خدای مهربانم 

خدای یکتای هم زبانم 

من از روزی که چشم به دنیا گوشودم 

ندیدم روز خوب بر روزگارم 

زبانم لعنتی خبربد داد 

چشمانم ازبدی هابدتردید 

زدستانم نگواز روزگارش 

بدی ها ازبدها بدتردید 

خدایا این چه روزو روزگاریست......

نظرات 3 + ارسال نظر
عارف جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://koohshab.blogfa.com/

سلام وبلاگ شما لینک شد.

مرسی دوست عزیز

من ودفترم دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام دوست من.............
خیلی با کلاسی ها..................
زود به زود نمیای سراغ وبت....................
معلومه حسابی درگیری..............................
وبت ارامش میده خوشم میاد...............................
فقط این عکست با یه وب دیگه تکراریه......................
عوضش کنی بهتره جیگر....................................

مرسی دوست عزیز
چشم حتما
عکس خوب پیدا کنم حتما عوضش میکنم

شهرزاد شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

ای کاش سرنوشت برای توومن وتمام آدمای این دنیا همیشه خوب می نوشت

انشالله

براتون آرزوی موفقعیت دارم دوست عزیز
مرسی که به ما سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد